Van Wezel Consulting



Ervaring




Gewoon betrokken

Ervaring

Met bijna 20 jaar kennis en ervaring binnen een Klantenservice-omgeving weet ik waar een goede (interim) manager aan moet voldoen.

Mijn basis is een aanpakkersmentaliteit maar ook een grote organisatiesensitiviteit. Doelgericht, maar wel flexibel in planning en uitvoering. Snel maak ik een juiste inschatting van situaties en ga adequaat over tot de noodzakelijke actie(s). Met de juiste communicatie geef ik richting en duidelijkheid. Daarnaast beschik ik over voldoende rust om met stressvolle situaties om te kunnen gaan.

Omschrijvingen die verder bij me passen zijn laagdrempelig, gevoel voor humor, to-the-point, integer, kwaliteit leveren en logisch denken.

Inrichting kennisbeheer voor uw Klantenservice
Als interim Manager ondersteun ik ook bij de inrichting van uw kennisbeheerorganisatie.
Termen als klantreis, doelgroep en communicatiekanalen zijn hierbij leidend. Sturend op procesaanpassingen en de inrichting binnen de organisatie, uw Klantenservice is klaar voor de toekomst!